Dost nedir?

Tarif etsenize bana? Her şeyini paylaşmakmıdır, yoksa gizlemekmidir? Yada 3. dostla paylaşıp senin sonradan duymanmıdır? Bu aralar bunu sorguluyorum , kendimi de sorguluyorum aslında bunları yapmalarının sebebi neden? Benmi?
Baskımı uyguluyorum acaba? Aslında değil, şöyleki özel hayatlarıyla ilgili kötü olan şeyleri yapmamaları konusunda baskı uyguluyo olabilirim ama kesinlikte dikte etmedim edemem de doğru ve yanlışı sölerim kendimce uygular yada uygulamazlar …

Anlayamıyorum ?

Ama böylesi çok can acıtıyo , doğruyu sölemek zor iş valla .. Karşılığında teşekkür beklerken gizlice konusmalara şahit olup “geliyo” diyerek laf değiştirmeleri sinir bozucu gerçekten..
Her koyun kendi bacağından asılır mantığıyla hareket edip sineye çekiyorum ama bundan sonra biraz daha mesafeli olmaya gayret edicem belki hatalarını anlarlar.. Anlamazlarsa da canları soğolsun nekadar verirlerse okadar alırlar dimi??


Neyse …

Bakın yeni bir blogger olarak konuya neyle başladım :( Nası sıkmışlar canımı :( Merhaba yazım bile bunalım oldu :) Bende varım artık , beni arada sırada okuyun ve yorum yapın olurmu tarafsız kişilerden yorum almak her zaman çok daha iyidir çünkü…

Görüşmek Üzere…

0 yorum:

Yorum Gönder

Bu Blogda Ara

İzleyiciler

About this blog